Saturday, November 2, 2013

за Архангелова задушница





[22]  Псалом Давидов. 
[22:1]  Господ е Пастир мой, от нищо не ще се нуждая: 
[22:2]  Той ме настанява на злачни пасбища и ме води на тихи води, 
[22:3]  подкрепя душата ми, насочва ме по пътя на правдата заради Своето име. 
[22:4]  Да тръгна и по долината на смъртната сянка, няма да се уплаша от злото, защото Ти си с мене; Твоят жезъл и Твоята палица ме успокояват. 
[22:5]  Ти приготви пред мене трапеза пред очите на враговете ми, помаза главата ми с елей; чашата ми е препълнена. 
[22:6]  Тъй благостта и милостта (Ти) да ме придружават през всички дни на живота ми, и аз ще пребъдвам в дома Господен много дни. 

***
Псалтирът в интернет-пространството на български, както и цялата Библия:
http://dveri.bg/bible/oldtest.bg/22.htm

No comments: