Friday, March 4, 2011

гастролирам другаде




От няколко дни гастролирам на сайта Public Republic.
По покана на Николай Бойков участвам в един проект, който се нарича Дневници.
В него досега са се включили много хора като автори.
Една седмица, седем дни последователно всеки автор пише по един пост, в който споделя нещо за деня.
Който иска от вас - редовните посетители тук, нека да заповяда там и да види какво пиша.



И понеже и друг път съм публикувала тук тази снимка на Николай Гочев, но никой не ми отговори, сега я публикувам пак.
Някой знае ли къде е това място в София, а също и тази красива сграда коя е?
Сградата най-отгоре дори и аз не я познах, когато я видях на тази снимка.
Понеже съм я виждала само вечер, по тъмно и въобще не съм забелязвала всъщност колко е красива.
Една от най-красивите в София, но незабележима, поради сбутаността си в уличката, на която е разположена.

No comments: