Tuesday, October 12, 2021

ползват моя снимка незаконно и противоконституционно

 Написах това във фейсбук на 7 октомври, но от това няма никакъв ефект:

Погледнете този сайт, на който на избирателите се прожектира филмът за съвършения професор, който има съвършено семейство и съвършена съпруга-професор:

https://zanas.top/651963/?fbclid=IwAR3VC3QrqNPHdbzO5UrKZ2Kim6w-T6K-vzYBcRrXx5uOAKdSyxa2Uc7BOAY

Важно опровержение! На този сайт в материала има снимки на проф. д-р Виолета Герджикова от катедрата по Класическа филология, първата му съпруга, но има и една моя снимка.
Представена съм като проф. Виолета Герджикова:-)))
Аз съм съпруга на Николай Гочев и не съм била толкова близка с Анастас Герджиков :-)))
Бяхме най-най-най-непосредствени колеги и много добри приятели, но откакто той стана професор, престана да се интересува и да се занимава с каквото и да било, свързано с класическото знание, извън съвсем малкото преподаване.
Вече 15 години минаха от публикуването на последната му книга, по професорския хабилитационен труд, оттогава няма нито една научна статия. А преводът на "Политика" е публикуван преди повече от четвърт век.

post scriptum: оказва се, че през последните 12 години професорът има все пак една статия, която е публикувана в сборник в чест на проф. Богдан Богданов

В дискусията във фейсбук след това написах:
Dimka Gocheva
Възможно е да са го направили напълно умишлено. Сега бясно се лъска публичният образ на професора като пълна противоположност на сегашния президент, който, надявам се, ще бъде преизбран и за втори мандат. И понеже госпожа Радева е красива, стройна и висока като супермодел, пиарите на професора са търсили снимка на жена с отвеяния вид на пишман-интелектуалка, и точно пред книгите в библиотеката на специалност Класическа филология са намерили, че съм снимана аз. Всеизвестно е, че много хора намират много голямо физическо сходство между мен и Виолета, и затова умишлено е пусната тази снимка. Кой ти гледа, че съм аз, а не проф. Герджикова? Важното е публично да се проектира образ на професорска съпруга, която също е професор и зад гърба ѝ има хиляди книги.

Милена Стефанова, откъде да знам? От няколко години дори не се поздравяваме... той ще постъпи честно, ако сам той каже има ли втора съпруга, няма ли. При кандидатиране за президент такава лична информация не може да се крие. И впрочем, още по-честно и най-честно щеше да бъде, ако беше вече подал заявление за предсрочно прекратяване на мандата, вместо той и всички зад него да прожектират пред обществото лъжата, че цялата ни университетска общност стои зад него.
***
Dimka Gocheva
Както написа днес позната сигурно не по този повод, но прилягащо към ситуацията: всичко е като в турски сериал с Херодотов мизансцен. Толкова им е акълът на пиарите на професора: като не могат да намерят негови снимки от последните 15 години с първата му съпруга, използват мои, защото си приличаме с нея. Лъжа върху лъжа, върху лъжа – само за 7 дни, само за една седмица колко лъжи накуп се натрупаха?

Dimka Gocheva
Мария Кръстева, много са му тъпи, арогантни и нагли пиарите – разчитат на физическата прилика между Виолета и мен, за да прожектират филм пред милиони български избиратели: професорът и неговата съпруга-професорка... само че на снимката пред книгите в библиотеката по Класическа филология съм аз, снимката е правена от Николай, на един от семинарите, организирани от него. Свалена е от профила на Николай тук, така че онези, които я употребяват сега, като представят мен като проф. Герджикова, отлично знаят кой кой е и коя коя е, но разчитат на разсеяността на зрителите.

Dimka Gocheva
Един кандидат за президент сам трябва да предостави информация за семейния си статус. Мутренските похвати на пиарите му са очеизвадни: провокират ме мен да пиша за нещо, което кандидатът трябва да заяви. Ако крие нещо важно за себе си, значи не става за президент. Това е една от последиците на изкачването във властта: не може да се опази в тайна всичко онова, което обикновените хора могат и имат право да опазят в тайна за себе си.

***

No comments: